Bc. Kristýna Hušáková

Bakalářská práce

Prodejní komunikace v závislosti na poskytovaném produktu se zaměřením na telekomunikace (s důrazem na standardizované komunikační postupy)

Sales communication based on product offered with the focus on telecommunications (with an emphasis on standardized communication procedures)
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje standardizovaný prodejní postup a jeho výhody, nevýhody a také návrh jak by mohl vypadat inovační plán pro vylepšení takovéhoto postupu. Pomáhá pochopit souvislosti mezi jednotlivými nástroji marketingové komunikace v rámci IMK (integrované marketingové komunikace). Ukazuje, co by měl prodejce zvládat a jak by se měl chovat, aby byla jeho práce efektivní. Na druhou stanu …více
Abstract:
This bachelor´s thesis describes the standardized sales approach and its advantages and disadvantages and it also suggests the innovation plan to improve such approach. It helps to understand the implications between individual marketing communication tools within IMC (Integration Marketing Communication) and shows what the sales representative should cope with and how he should behave to make his …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace