Prodejní komunikace v závislosti na poskytovaném produktu se zaměřením na telekomunikace (s důrazem na standardizované komunikační postupy) – Bc. Kristýna Hušáková
Bc. Kristýna Hušáková
Bakalářská práce
Prodejní komunikace v závislosti na poskytovaném produktu se zaměřením na telekomunikace (s důrazem na standardizované komunikační postupy)
Sales communication based on product offered with the focus on telecommunications (with an emphasis on standardized communication procedures)
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje standardizovaný prodejní postup a jeho výhody, nevýhody a také návrh jak by mohl vypadat inovační plán pro vylepšení takovéhoto postupu. Pomáhá pochopit souvislosti mezi jednotlivými nástroji marketingové komunikace v rámci IMK (integrované marketingové komunikace). Ukazuje, co by měl prodejce zvládat a jak by se měl chovat, aby byla jeho práce efektivní. Na druhou stanu …víceAbstract:
This bachelor´s thesis describes the standardized sales approach and its advantages and disadvantages and it also suggests the innovation plan to improve such approach. It helps to understand the implications between individual marketing communication tools within IMC (Integration Marketing Communication) and shows what the sales representative should cope with and how he should behave to make his …víceKlíčová slova
komunikace marketingová komunikace osobní prodej podpora prodeje prodej prodejce prodejní komunikace prodejní postup přímý marketing reklama standardizovaná komunikace telekomunikace vztahy s veřejností zákazník communication marketing communicaction personal selling sales promotion sales seller selling (retail) communication sales procedure direct marketing advertising standardized communication telecommunications public relations customer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x3pm1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUŠÁKOVÁ, Kristýna. \textit{Prodejní komunikace v závislosti na poskytovaném produktu se zaměřením na telekomunikace (s důrazem na standardizované komunikační postupy)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/eb0yfp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Marketing Communication
Elena Korshunova -
Vývoj a použití standardizovaných nástrojů pro diagnostiku neurogenních poruch komunikace
Milena Košťálová -
Youtubering a jeho využití pro účely aktivní marketingové komunikace
Kateřina Linková -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Taktické scénáře prodejní komunikace v podmínkách areálu mezinárodních letišť
Lucie Piedová -
Marketingová komunikace ve fotografickém umění
Daniela Matulová -
Marketingová on-line komunikace prodejní výstavy Křehká krása
Barbara Anna Bezoušková -
Návrh marketingové komunikace prodejní galerie Lorefa
Andrea Šebíková