Martin Švancer

Bachelor's thesis

Online nástroje pro podporu výuky

Online Tools to Support Teaching
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat e-learning a jeho různé formy, zejména blended learning, a analyzovat výhody a nevýhody těchto metod. Práce se zaměřuje na teoretický popis e-learningu, jeho výhody a nevýhody, a dále na různé modely blended learningu, včetně Flipped Classroom, Flex modelu, Station rotation a Lab rotation. V druhé části se práce věnuje aplikacím podporujícím výuku jazyků a …viac
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to explore e-learning and its various forms, particularly blended learning, and to analyze the advantages and disadvantages of these methods. The thesis focuses on a theoretical description of e-learning, its benefits and drawbacks, and on different models of blended learning, including Flipped Classroom, Flex model, Station rotation, and Lab rotation. In the second …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Švancer, Martin. Online nástroje pro podporu výuky. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Bachelor programme / odbor:
Information Technologies in Administration / Information Technologies in Administration

Práce na příbuzné téma