Martin Švancer
Bachelor's thesis
Online nástroje pro podporu výuky
Online Tools to Support Teaching
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat e-learning a jeho různé formy, zejména blended learning, a analyzovat výhody a nevýhody těchto metod. Práce se zaměřuje na teoretický popis e-learningu, jeho výhody a nevýhody, a dále na různé modely blended learningu, včetně Flipped Classroom, Flex modelu, Station rotation a Lab rotation. V druhé části se práce věnuje aplikacím podporujícím výuku jazyků a …viacAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to explore e-learning and its various forms, particularly blended learning, and to analyze the advantages and disadvantages of these methods. The thesis focuses on a theoretical description of e-learning, its benefits and drawbacks, and on different models of blended learning, including Flipped Classroom, Flex model, Station rotation, and Lab rotation. In the second …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Švancer, Martin. Online nástroje pro podporu výuky. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / odbor:
Information Technologies in Administration / Information Technologies in Administration