Adam Skácel

Diplomová práce

Identifikace faktorů ovlivňujících rozhodování spotřebitele na trhu hodinek

Identification of Factors Influencing Consumer Decision Making in the Watch Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují rozhodování spotřebitele na trhu mechanických hodinek. Jedná se o hodinky, které jsou poháněny čistě mechanickým strojkem bez jakékoliv elektroniky, baterie apod. Pro výzkum byla zvolena varianta kvantitativního výzkumu s využitím primárních dat, která byla získána pomocí dotazníkového šetření, přesněji metodou online dotazování. …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the identification of factors that are influencing consumer decisions on the mechanical watch market. Mechanical watch is a type of watch that is powered by purely mechanical movement without any electronics, batteries etc. Quantitative research was used for collecting primary data, which were obtained through questionnaire survey, more precisely using computer assisted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2021
  • Vedoucí: Šárka Velčovská
  • Oponent: Monika Motyčková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod

Práce na příbuzné téma