Lucie HALTOFOVÁ

Bakalářská práce

Teorie a praxe předškolního vzdělávání v Norsku

.Theory and practise of early childhood education in Norway
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na popis a charakteristiku instituce předškolního vzdělávání v Norsku. Cílem této práce je seznámit čtenáře se specifiky norského předškolního vzdělávání a podat informace o praxi v norské mateřské škole. V teoretické části jsou obsaženy obecné informace o Norském vzdělávacím systému a začlenění mateřských škol v tomto systému. Později se také zmiňuji o historii předškolního …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on describtion and characteristics of institution of early childhood education and care in Norwegian kingdom ( later in text used only Norway). The aim of this work is to familiarize the readers about specifice of norwegian early childhood education and to five information about practise in norwegian kindergarten. In the theoretical part are covered general information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HALTOFOVÁ, Lucie. Teorie a praxe předškolního vzdělávání v Norsku. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta