Lucie HALTOFOVÁ

Bachelor's thesis

Teorie a praxe předškolního vzdělávání v Norsku

.Theory and practise of early childhood education in Norway
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na popis a charakteristiku instituce předškolního vzdělávání v Norsku. Cílem této práce je seznámit čtenáře se specifiky norského předškolního vzdělávání a podat informace o praxi v norské mateřské škole. V teoretické části jsou obsaženy obecné informace o Norském vzdělávacím systému a začlenění mateřských škol v tomto systému. Později se také zmiňuji o historii předškolního …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on describtion and characteristics of institution of early childhood education and care in Norwegian kingdom ( later in text used only Norway). The aim of this work is to familiarize the readers about specifice of norwegian early childhood education and to five information about practise in norwegian kindergarten. In the theoretical part are covered general information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015
Accessible from:: 3. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HALTOFOVÁ, Lucie. Teorie a praxe předškolního vzdělávání v Norsku. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta