La lingua della pubblicità nel settore della cosmesi – Mgr. Dalibor Holan
Mgr. Dalibor Holan
Bakalářská práce
La lingua della pubblicità nel settore della cosmesi
Publicitary language in the field of cosmetics
Abstract:
This bachelor thesis deals with the morphology of the language of advertisement in the field of cosmetics on the internet. In the first theoretical part the author tries to illustrate the problem regarding the classification of the publicitary language taking into account the opinion of the Italian philologist Alberto A. Sobrero. The second practical part deals with the qualification of different morphological …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá morfologií jazyka reklamy na kosmetické výrobky v prostředí internetu. V první, teoretické části se autor snaží o objasnění problému klasifikace jazyka reklamy zohledněním názoru italského lingvisty Alberta A. Sobrera. Druhá, praktická část práce se zabývá samotným vymezením jednotlivých morfologických jevů, které se týkají jazyka použitého v prostředí internetové reklamy …více
Jazyk práce: italština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/afr9f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2010
- Vedoucí: PhDr. Jan Pavlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Italský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.