La lingua della pubblicità nel settore della cosmesi – Mgr. Dalibor Holan
Mgr. Dalibor Holan
Bachelor's thesis
La lingua della pubblicità nel settore della cosmesi
Publicitary language in the field of cosmetics
Abstract:
This bachelor thesis deals with the morphology of the language of advertisement in the field of cosmetics on the internet. In the first theoretical part the author tries to illustrate the problem regarding the classification of the publicitary language taking into account the opinion of the Italian philologist Alberto A. Sobrero. The second practical part deals with the qualification of different morphological …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá morfologií jazyka reklamy na kosmetické výrobky v prostředí internetu. V první, teoretické části se autor snaží o objasnění problému klasifikace jazyka reklamy zohledněním názoru italského lingvisty Alberta A. Sobrera. Druhá, praktická část práce se zabývá samotným vymezením jednotlivých morfologických jevů, které se týkají jazyka použitého v prostředí internetové reklamy …more
Language used: Italian
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/afr9f/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2010
- Supervisor: PhDr. Jan Pavlík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Italian Language and Literature
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.