Konkurenční pozice maloobchodního řetězce – Lenka Jasná
Lenka Jasná
Bakalářská práce
Konkurenční pozice maloobchodního řetězce
Competitive Position Retail Chain
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem a možnostmi jeho uplatnění v běžné praxi. Pomocí strukturovaného dotazníku, při použití metody osobního dotazování se stane výchozím nereprezentativní technika se zaměřením na zákazníkovo vnímání. Dále se zamyslíme nad jednotlivými nástroji marketingového mixu a zjistíme spokojenosti respondentů se stávajícími službami Tesco a. s. hypermarketu …víceAbstract:
This work deals with marketing research and the possibility of its use in routine practice. Using a structured questionnaire, using the method of personal interviews to become the default technique is unrepresentative focus on the customer's perception. Furthermore, we think of the various tools of marketing mix and the satisfaction of the respondents find the current services and the Tesco hypermarket …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/89422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Anna Oplatková
- Oponent: Ludvík Varmuža
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix začínajícího podniku
Martin Kahaja -
Marketingový mix vybrané firmy
Tomáš Fabián