Mapování klimatu třídy pomocí deskové hry - případová studie – Mgr. Lenka Gwoźdźová
Mgr. Lenka Gwoźdźová
Diplomová práce
Mapování klimatu třídy pomocí deskové hry - případová studie
Mapping class climate using a board game - the case study
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou třídního klimatu. Popisuje typy klimatu, rozebírá činitele klimatu se zaměřením na učitele a žáky, vymezuje výzkumné metody, které se při zjišťování klimatu využívají. Praktická část je věnována výzkumu třídního klimatu v pátém ročníku základní školy. Výzkum probíhal po dobu tří týdnů, klima bylo mapováno pomocí deskové hry, kterou účastníci výzkumu - žáci - …víceAbstract:
The thesis investigates the issue of class climate. It describes the types of climate, analyzes climate factors focusing on teachers and pupils, defines research methods used in determining the climate. The practical part is devoted to the research of the class climate in the fifth year of primary school. The research was conducted for three weeks, the climate was mapped using a board game that research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ctsjj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Stanislav Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GWO$\backslash$'ZD$\backslash$'ZOVÁ, Lenka. \textit{Mapování klimatu třídy pomocí deskové hry - případová studie} Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ebga6r/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Group Dynamics in the Adult Language Class
Michaela Navrátilová -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
The First Year of Studying English at Lower Primary School
Veronika Pokorná -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Learning Strategies for Introverted Learners Aimed at Online Learning
Kateřina Muchová -
E-LEARNING: In-class and on-line learning materials and their influence on pupils' motivation and engagement
Eva Martin -
Duolingo as a new language-learning website and its contribution to e-learning education
Veronika Jašková -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná