Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci – Štěpánka Blechová
Štěpánka Blechová
Master's thesis
Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu firemní filantropie, která je součástí společenské odpovědnosti firem. Dále je práce zaměřena na zjištění možnosti měření firemní filantropie (zjištění její efektivity pro firmu) a možnosti její komunikace vůči stakeholderům. Praktická část této práce byla provedena v rámci společnosti Johnson & Johnson, s.r.o., ale vzhledem k citlivým údajům nebyla …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/18093
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2007
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Monika Kamarytová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/18093
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Firemní filantropie v ČR
Simona Prantová -
Firemní filantropie jako součást společenské odpovědnosti společnosti FONERGY
Lenka Horáková -
Analýza firemní filantropie v bankovním sektoru
Olga Kožená -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nastassia Fedaruk -
Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci
Štěpánka Blechová -
Firemní filantropie v ČR a ve světě
Petra Coníková -
CSR strategie jako součást marketingové komunikace
Lucie Pospíšilová -
Využitie firemnej filantropie pre posilňovanie hodnoty značky v reklamných agentúrach
Martina Ivanová