Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci – Štěpánka Blechová
Štěpánka Blechová
Diplomová práce
Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu firemní filantropie, která je součástí společenské odpovědnosti firem. Dále je práce zaměřena na zjištění možnosti měření firemní filantropie (zjištění její efektivity pro firmu) a možnosti její komunikace vůči stakeholderům. Praktická část této práce byla provedena v rámci společnosti Johnson & Johnson, s.r.o., ale vzhledem k citlivým údajům nebyla …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/18093
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2007
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Monika Kamarytová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/18093
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Firemní filantropie v ČR
Simona Prantová -
Firemní filantropie jako součást společenské odpovědnosti společnosti FONERGY
Lenka Horáková -
Analýza firemní filantropie v bankovním sektoru
Olga Kožená -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nastassia Fedaruk -
Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci
Štěpánka Blechová -
Firemní filantropie v ČR a ve světě
Petra Coníková -
CSR strategie jako součást marketingové komunikace
Lucie Pospíšilová -
Využitie firemnej filantropie pre posilňovanie hodnoty značky v reklamných agentúrach
Martina Ivanová