Matematické úlohy ve výzkumech PISA a TIMSS – Lucie MÍKOVÁ
Lucie MÍKOVÁ
Bakalářská práce
Matematické úlohy ve výzkumech PISA a TIMSS
Mathematics tasks in PISA and TIMSS tests.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je shrnout základní charakteristiku projektů PISA a TIMSS, jejich historii, realizaci, cíl a výsledky českých žáků v matematické oblasti za celou existenci těchto projektů. Práce tyto projekty jednotlivě popisuje a poté upozorňuje na jejich odlišnosti. Praktická část tvoří sbírku řešených úloh pro výzkum TIMSS pro 4. a 8. ročníky základních škol v oblasti čísel, která může …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to summarize the basic characteristic of the projects PISA and TIMSS, their history, realization, their purpose and results of Czech students in the mathematical field during the existence of these projects. The work describes both projects and then points out their differences. The practical part is formed by a collection of solved problems which is intended to be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Libuše Samková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÍKOVÁ, Lucie. Matematické úlohy ve výzkumech PISA a TIMSS. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Mu-SVu
Práce na příbuzné téma
-
Náročnost úkolů v učebnicích vlastivědy pro 4. ročník základní školy.
Lucie HRACHOVÁ -
Okrajová úloha pro homogenní lineární diferenciální rovnici 4. řádu s jednostrannou podmínkou
Pavel HOLŠAN -
Rozvíjení finanční gramotnosti v matematice ve 4. a 5. ročníku ZŠ prostřednictvím slovních úloh
Iveta Prášilová -
Klasifikace kognitivní náročnosti úloh zeměpisné olympiády pro 6. ročník základní školy v roce 2020/2021
Jakub Andrle -
Interaktivní tabule jako edukační prostředek pro praktické využití slovních úloh pro žáky 1. stupně ZŠ
Alena MUCHOVÁ -
Netradiční úlohy ve výuce matematiky pro žáky sedmého ročníku základních škol
Jaroslav KAŠPAR -
Úlohy vhodné pro matematické kroužky v 7. ročníku
Jolana KUČEROVÁ -
Vizuální pomůcky k úlohám z matematiky pro žáky 7. ročníku základní školy se specifickými poruchami učení
Anna Hriadelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva