Ing. Mgr. Jana BEDNAŘÍKOVÁ

Diplomová práce

Projekt využití konkurenčního zpravodajství vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku

The Project of Competitive Itelligence application leading to competitive advantage enhancement of the company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou a uplatněním konkurenčního zpravodajství ve firmě ORLÍK-KOMPRESORY v.d. Teoretická část práce představuje ucelený pohled na problematiku konkurenčního zpravodajství jako činnosti sběru, analýzy a vyhodnocení informací o konkurenci pro získání konkurenční výhody. V praktické části je prostřednictvím podkladů firmy zhodnoceno využívání konkurenčního zpravodajství …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of Competitive intelligence and its practical usage in the Czech manufacturing company ORLIK-KOMPRESORY v.d. The theoretical part of the thesis provides comprehensive insight into competitive intelligence theory as the process of gathering, analysing and applying information of competition in the purpose to gain competitive advantage. The practical part of my …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2007
Identifikátor: 6513

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2007
  • Vedoucí: doc. Mgr. Roman Jašek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BEDNAŘÍKOVÁ, Jana. Projekt využití konkurenčního zpravodajství vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 08. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing