Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu. – Bc. Silvie Satrapová
Bc. Silvie Satrapová
Diplomová práce
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
Impact of packaging and labelling on consumer behaviour of product containing insect protein.
Anotace:
Satrapová, S. Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá specifiky marketingové komunikace na trhu potravin s hmyzím proteinem. Cílem práce je posoudit vliv obalu na spotřebitelské rozhodování při nákupu potravin s obsahem hmyzího proteinu a navrhnout vhodnou marketingovou …víceAbstract:
Satrapová, S. Impact of packaging and labelling on consumer behaviour of product containing insect protein. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. Diploma thesis deals with specifics of marketing communication in the market of insect protein food. This work aims to assess the influence of packaging on con-sumer decisions when buying a product with insect protein. And to design appro-priate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
- Oponent: Martina Pečová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SATRAPOVÁ, Silvie. \textit{Vliv obalu a~etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s~obsahem hmyzího proteinu.}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ec4841/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Valeriia Riabiko -
Influence of packaging materials on celluliod objects
Marie Pavlíčková -
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
Quality of olive oil during storage in different packaging materials
Anastasia Mitrusi -
Exploring the attitudes of young Vietnamese consumers towards the packaging of Korean cosmetic products
Khanh Linh Nguyen -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
Thái Hoàng Yến Nguyễn