Voxelový terén a nástroje jeho editování – Daniel BAZALA
Daniel BAZALA
Bachelor's thesis
Voxelový terén a nástroje jeho editování
Voxel terrain and tools editing it
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo naprogramovat realistickou 3D vizualizaci terénu pomocí voxelové reprezentace. S využitím voxelové reprezentace poté umožnit objemovou editaci terénu za běhu programu. Algoritmus programu terén automaticky generuje podle nastavitelných parametrů, řeší převod voxelové reprezentace na polygonovou a dále zajišťuje texturování a materiály terénu. Celý program je koncipovám jako …viacAbstract:
The bachelor thesis goal was to develop a realistic 3D terrain visualization benefiting of voxel representation. Furthermore to enable volumetric terrain editation using the voxel representation in application real time. The program algorithm automatically generates terrain according to the settable parameters and it solves the conversion of voxel to polygonal representation. It also handles terrain …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedúci: RNDr. Eduard Bartl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAZALA, Daniel. Voxelový terén a nástroje jeho editování. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Computer Science / Applied Computer Science
Práce na příbuzné téma
-
Generování terénu s využitím voxelové struktury
Michal Černý
Názov
Vložil
Vložené
Práva