Vizualizace 3D scény pomocí metody Ray marching – Daniel Paleček
Daniel Paleček
Bakalářská práce
Vizualizace 3D scény pomocí metody Ray marching
3D scene visualization using the Ray marching method
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou ray marchingu a jeho využití k vykreslení 3D scény. V práci jsou popisovány a testovány algoritmy a způsoby implementace ray marchingu a algoritmy s ray marchingem související. Kromě vykreslení scény se bakalářská práce zabývá i osvětlením, optimalizací a dalšími metodami vylepšení výsledné scény. V teoretické části jsou vysvětleny principy a pojmy související …víceAbstract:
The bachelor thesis explores the ray marching algorithm and its use for rendering 3D scenes. The thesis describes and tests algorithms and methods of ray marching implementation and algorithms related to ray marching. In addition to rendering the scene, the thesis also deals with shading, optimization and other methods of visually improving the resulting scene. The theoretical part explains the principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15097
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Jakub Beneš
- Oponent: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh 3D vizualizace výstavy Honor
Matěj Růžička -
Korekce barev na základě znalosti scény a osvětlení při 3D skenování
Michal Dočkal -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Využití 3D modelování a 3D tisku ve výuce grafiky na středních školách
Michal Růžička -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
3D grafika ve vzdělávání na střední škole
Ondřej Falta -
Modern means of creating 3D graphics applications
Nzube Victor Okoye -
Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací
Tereza ŠTEFLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024