Vyhodnocení efektivity online marketingové komunikace pomocí eye-trackingu – Bc. Daniel Síbrt
Bc. Daniel Síbrt
Master's thesis
Vyhodnocení efektivity online marketingové komunikace pomocí eye-trackingu
Evaluation of the effectiveness of online marketing communication through eye-tracking
Abstract:
Teoretická část práce sumarizuje poznatky z oblasti online marketingové komunikace, zejména pak internetové reklamy a nástrojů sledování její efektivity. Dále jsou v práci popsány poznatky z oblasti vizuálního marketingu a technologie eye-trackingu. Zejména jak technologie funguje, jaké jsou její možnosti, krátké shrnutí historie technologie a jak a kde všude lze technologii uplatnit. V praktické části …moreAbstract:
Theoretical part of the thesis summarizes knowledge in the field of online marketing communication, especially internet advertising and its effectiveness evaluating tools. Next part contains knowledge of visual marketing and eye-tracking technology. Especially how the technology works, what possibilities the technology is offering, brief historical progress of the technology and where it can be applied …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
Yuriy Partala -
Eye of the teacher: Using eye tracking to explore professional vision of teachers and teachers gaze
Zuzana Juříková -
Eye-tracking a jeho využití v marketingu
Kristína Macíková -
Porovnanie čítania v materinskom a cudzom jazyku eye-tracking metódou
Karin Vicianová -
Použití metody Eye Tracking ve vizuálním marketingu
Stanislav Mudra
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights