Marketingový mix ve vybraném podniku – Tereza KALOUSOVÁ
Tereza KALOUSOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový mix ve vybraném podniku
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALOUSOVÁ, Tereza. Marketingový mix ve vybraném podniku. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Fakulta zemědělská a technologickáUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Agriculture and TechnologyBachelor programme / odbor:
Land Adjustment and Real Estate Trade / Land Adjustment and Real Estate Trade
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva