Pedagogika Marie Montessori a její uplatnění v českém systému vzdělávání – Bc. Hana Mariánková
Bc. Hana Mariánková
Master's thesis
Pedagogika Marie Montessori a její uplatnění v českém systému vzdělávání
Maria Montessori's pedagogy and its use in Czech educational system
Anotácia:
Hana Mariánková: Pedagogika Marie Montessori a její uplatnění v českém systému vzdělávání, diplomová práce. Diplomová práce se zabývá pedagogikou Marie Montessori, jejím historickým vývojem a aspekty současné praxe. Popisuje nejdůležitější prvky a principy pedagogiky Montessori a zabývá se vybranými školami, ve kterých se tato metoda uplatňuje.Abstract:
Hana Mariánková: Maria Montessori´s pedagogy and its use in Czech educational system, diploma thesis. The diploma thesis put mind to Maria Montessori´s pedagogy, historical progress and aspects of a present practice. It describes most important elements and principles of Montessori´s pedagogy and put mind to selected schools, where it´s used.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g8jw3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedúci: doc. PhDr. Vladimír Jůva, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / odbor:
Physical Education and Sport / Lower and Upper Secondary School Teacher Training in Physical Education
Práce na příbuzné téma
-
Polarizace a polarizační mechanismy nehomogenních dielektrických materiálů
David NOVÁK -
Montessori pedagogika
Veronika Krpatová -
Multicultural Perspective on Manchu art inheritance and development in Chinese Manchu primary school (Yongling Manchu primary school as a case)
Jia YAO -
Enhancing student engagement through incorporating primary sources in ESL classes
Nga Tran Thi Quynh -
Primary Clil
Irena Válková -
Improving Young Learners‘ English pronunciation in primary education
Rozalie Chromčáková