Bc. Matěj Netolický

Bakalářská práce

Mystery shopping

Mystery shopping
Anotace:
Tato bakalářská práce obsahuje teoretické základy marketingového výzkumu zvaného „Mystery shopping“. V první části práce je popsána teorie Mystery shoppingu a hodnotící kritéria, která jsou v druhé (praktické) části aplikována do praxe. Na základě návštěv restaurací vybraní mystery shoppeři vyplní dotazník a ohodnotí kvalitu služeb. Tyto poznatky z vyplněných dotazníků jsou následně analyzovány a jsou …více
Abstract:
This bachelor thesis describes a theory of a marketing research called mystery shopping. The first part introduces the theory of the mystery shopping and describes rating criterias which are applied to the practise in the second (practical) part. Selected mystery shoppers were asked to fill in a questionnaire and to rate a quality of provided services in visited restaurants. The completed questionnaires …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní