Využití SWOT analýzy při vlastním hodnocení školy – Ing. Jaroslav BÁLEK
Ing. Jaroslav BÁLEK
Bachelor's thesis
Využití SWOT analýzy při vlastním hodnocení školy
Using SWOT analysis in school self evaluation
Abstract:
Práce se v návaznosti na školskou legislativu zabývá v teoretické části metodikou tvorby vlastního hodnocení školy. Kromě SWOT analýzy popisuje další metody, potřebné k získání informací z oblasti vnějšího a vnitřního prostředí školy, jako je dotazník a dále studium různých dokumentů ve vztahu k jednotlivým oblastem evaluace. V praktické části pak zpracovává konkrétní údaje získané z prostředí Odborného …moreAbstract:
This essay deals with some theoretical methods of school self-evaluation, in sequence with the educational legislation system. It describes other methdos needed to gain information from inner and outer school eviroment (eg. survey, evaluation documents research), as well as SWOT analysis. There are factual data obtained directly at Odborné učiliště and Prakticka škola Chroustovice in the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2011
Accessible from:: 29. 11. 2011
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÁLEK, Jaroslav. Využití SWOT analýzy při vlastním hodnocení školy. Žďár nad Sázavou, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.11.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 11. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / School Management
Theses on a related topic
-
Význam vlastního kapitálu pro zprávu o vztazích
Tereza Čacká -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Evaluace koncepce rozvoje kultury města Ostravy
Kateřina Šůsová -
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
Martina Rájková -
Evaluace marketingu města Znojma
Xeniya Mnatsakanova -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Evaluace hospodaření a návrh rozvoje malé obce
Kateřina Mikulenková -
Analýza a evaluace eventu Student Fashion Show
Šimon Běhan
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
30/11/2011