Využití SWOT analýzy při vlastním hodnocení školy – Ing. Jaroslav BÁLEK
Ing. Jaroslav BÁLEK
Bakalářská práce
Využití SWOT analýzy při vlastním hodnocení školy
Using SWOT analysis in school self evaluation
Anotace:
Práce se v návaznosti na školskou legislativu zabývá v teoretické části metodikou tvorby vlastního hodnocení školy. Kromě SWOT analýzy popisuje další metody, potřebné k získání informací z oblasti vnějšího a vnitřního prostředí školy, jako je dotazník a dále studium různých dokumentů ve vztahu k jednotlivým oblastem evaluace. V praktické části pak zpracovává konkrétní údaje získané z prostředí Odborného …víceAbstract:
This essay deals with some theoretical methods of school self-evaluation, in sequence with the educational legislation system. It describes other methdos needed to gain information from inner and outer school eviroment (eg. survey, evaluation documents research), as well as SWOT analysis. There are factual data obtained directly at Odborné učiliště and Prakticka škola Chroustovice in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2011
Zveřejnit od: 29. 11. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÁLEK, Jaroslav. Využití SWOT analýzy při vlastním hodnocení školy. Žďár nad Sázavou, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.11.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 11. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Význam vlastního kapitálu pro zprávu o vztazích
Tereza Čacká -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Evaluace koncepce rozvoje kultury města Ostravy
Kateřina Šůsová -
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
Martina Rájková -
Evaluace marketingu města Znojma
Xeniya Mnatsakanova -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Evaluace hospodaření a návrh rozvoje malé obce
Kateřina Mikulenková -
Analýza a evaluace eventu Student Fashion Show
Šimon Běhan
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
30. 11. 2011