Competitive intelligence v malých a velkých firmách – Jakub Gron
Jakub Gron
Bakalářská práce
Competitive intelligence v malých a velkých firmách
Competitive intelligence in small and large companies
Anotace:
Dnešní tržní prostředí je velice turbulentní. Udržet si konkurenceschopnost vyžaduje včasné relevantní informace o konkurenci a tržním prostředí. Informací je mnoho, ovšem k vytvoření a udržení konkurenčního postavení nestačí informace pouze mít, ale je nutné je taktéž nějakým způsobem zpracovat, aby mohly být následně využity ve strategickém plánování a rozhodování. Tyto a další úkony zastřešuje pojem …víceAbstract:
Market environment today is very turbulent. Maintaining competitiveness requires timely and relevant information about the competition and the market environment. There is a lot of information, but to create and maintain a competitive position, it is not enough just to have information, but it is also necessary to process it in some way so that it can be subsequently used in strategic planning and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83201
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: Richard Papík
- Oponent: Jan Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83201
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Využití otevřených informačních zdrojů v competitive Intelligence
Van Chien Dinh -
Informační zdroje pro competitive intelligence na podporu podnikání ve Vietnamu
Mai Phuong Hoang -
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Metody Competitive Intelligence, jejich aplikace v prostředí firmy Mad Company s.r.o. a uplatnění při otevírání nových zahraničních trhů
Lukáš Kulhavý -
The possibilities of using geo-information technologies and their potential to complement traditional methods of historical-cartographic research on the example of Moravian cartography
Josef Chrást -
Analysis of Fine Ware Third Millennium BC Pottery from Khabur Basin Project in the area of Jebel Abd al-Aziz and Khabur Basin Regions: as a complementary Source of Information on Settlement Distribution Pattern
Hana Koubková -
Strategická analýza budovania značky a dlhodobého záujmu o nezávislú galériu: Prípadová štúdia galérie Citrus Jam
Diana Fašangová -
Strategická analýza a návrh strategie lyžařského střediska
Milan Vdovec