Komunikační plán Jazykové školy LINGUA, s. r. o. – Tereza Ševčíková
Tereza Ševčíková
Bachelor's thesis
Komunikační plán Jazykové školy LINGUA, s. r. o.
The Communication Plan of Language School LINGUA, Ltd.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem firmy Jazyková škola Lingua, s. r. o. Cílem této práce je seznámit se se současnými komunikačními aktivitami a vyhotovit op-timální návrh komunikačního plánu i s jednotlivými komunikačními aktivitami. V teoretické části se bakalářská práce zabývá úvodem do problematiky marketingové ko-munikace. V další části práce jsou popsány jednotlivé nástroje marketingové …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the communication plan of the company Language school Lingua, ltd. The main aim of this thesis is to get to know the current communication acti-vities and prepare an optimal draft of the communication plan together with individual communication activities. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the introdu-ction to the marketing communication. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ševčíková, Tereza. Komunikační plán Jazykové školy LINGUA, s. r. o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse
Lucie Holíková -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Nikola Vargová -
Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.
Lucie Horká -
Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín
Ondřej PLOCH -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč
Iveta VRZALOVÁ