Competing with Gigants. Survival Strategies for Local Companies in Global Market. – Bc. Nikita Yuskov
Bc. Nikita Yuskov
Diplomová práce
Competing with Gigants. Survival Strategies for Local Companies in Global Market.
Competing with Gigants. Survival Strategies for Local Companies in Global Market.
Anotace:
Na globálním trhu roste konkurence v důsledku přítomnosti velkých nadnárodních společností, což místním podnikům ztěžuje přežití. Cílem této studie je identifikovat a analyzovat strategie přežití, které mohou místní společnosti přijmout, aby mohly konkurovat obřím nadnárodním společnostem na globálním trhu. K dosažení tohoto cíle byla použita metodologie kvalitativního výzkumu, která zahrnovala provedení …víceAbstract:
The global marketplace is becoming increasingly competitive due to the presence of large multinationals, making it difficult for local companies to survive. The purpose of this study is to identify and analyse the survival strategies that local companies can adopt to compete with giant multinationals in the global marketplace. A qualitative research approach was employed to attain this goal, which …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j2qf3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Municipal Broadband Factors determining the entry of municipal broadband providers into the German telecoms market
Katharina van den Berg -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká