Analýza postojů spotřebitelů k produktům ekologického zemědělství – Natálie Karasová
Natálie Karasová
Diplomová práce
Analýza postojů spotřebitelů k produktům ekologického zemědělství
Consumer Attitudes Analysis to Products of Organic Farming
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou postojů spotřebitelů k produktům ekologického zemědělství. Cílem práce bylo zjistit, jaké postoje spotřebitelé vůči těmto produktům mají, zda jsou dostatečně informováni o problematice a jak se postoje liší v návaznosti na jejich pohlaví, věk a další charakteristiky. V první části této práce jsou vysvětleny základní teoretické pojmy, které se týkají spotřebitelského …víceAbstract:
This diploma thesis is about consumer attitudes analysis on organic products market. The aim of this work was to find out consumer attitudes towards organic products, if they are sufficiently informed about the issue. Another aim was how the attitudes differ in relation to their gender, age and other characteristics. The first part of the work is explaining main theoretical concepts that relate to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146988
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2022
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARASOVÁ, Natálie. \textit{Analýza postojů spotřebitelů k produktům ekologického zemědělství}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ed8ild/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Demand analysis of a selected destination
Lizaveta Haratskevich -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Analysis of Reading Habits in the Czech Republic
Michelle Wing Lam Wong -
Cross-cultural analysis of gen Z customer behavior on fads: a comprative study of Korean and Czech youth
Jungmin Ahn -
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová