Bc. Martin Kolečkář

Bakalářská práce

Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek

Anotace:
V této bakalářské práci je obsažena teorie merchandisingu a nákupní atmosféry. Jejím cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u dvou vybraných obchodních jednotek. K dosažení tohoto cíle byly ke sběru dat použity metody pozorování a výzkum dotazováním. K vyhodnocení získaných dat byly použity metody analýzy, syntézy a následně porovnání. Pro tuto práci byly zvoleny jednotky hypermarket …více
Abstract:
This work contains the theory of merchandising and shopping atmosphere. The target is to characterize, analyze and evaluate these aspects for two selected stores. To achieve this objective were used for data collection methods of observation and questionnaires. For the evaluation of obtained data were used methods of analysis, synthesis, and comparison. For this work were selected hypermarket Tesco …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jana Pavlíčková Hlebová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích