Bc. Martin Kolečkář

Bachelor's thesis

Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek

Abstract:
V této bakalářské práci je obsažena teorie merchandisingu a nákupní atmosféry. Jejím cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u dvou vybraných obchodních jednotek. K dosažení tohoto cíle byly ke sběru dat použity metody pozorování a výzkum dotazováním. K vyhodnocení získaných dat byly použity metody analýzy, syntézy a následně porovnání. Pro tuto práci byly zvoleny jednotky hypermarket …more
Abstract:
This work contains the theory of merchandising and shopping atmosphere. The target is to characterize, analyze and evaluate these aspects for two selected stores. To achieve this objective were used for data collection methods of observation and questionnaires. For the evaluation of obtained data were used methods of analysis, synthesis, and comparison. For this work were selected hypermarket Tesco …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Jana Pavlíčková Hlebová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích