Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek – Bc. Martin Kolečkář
Bc. Martin Kolečkář
Bachelor's thesis
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Abstract:
V této bakalářské práci je obsažena teorie merchandisingu a nákupní atmosféry. Jejím cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u dvou vybraných obchodních jednotek. K dosažení tohoto cíle byly ke sběru dat použity metody pozorování a výzkum dotazováním. K vyhodnocení získaných dat byly použity metody analýzy, syntézy a následně porovnání. Pro tuto práci byly zvoleny jednotky hypermarket …moreAbstract:
This work contains the theory of merchandising and shopping atmosphere. The target is to characterize, analyze and evaluate these aspects for two selected stores. To achieve this objective were used for data collection methods of observation and questionnaires. For the evaluation of obtained data were used methods of analysis, synthesis, and comparison. For this work were selected hypermarket Tesco …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/hx25t/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jana Pavlíčková Hlebová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLEČKÁŘ, Martin. \textit{Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ed8jiz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Bínová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denis Mašek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Dvořáková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Mrkvičková