Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek – Bc. Martin Kolečkář
Bc. Martin Kolečkář
Bakalářská práce
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Anotace:
V této bakalářské práci je obsažena teorie merchandisingu a nákupní atmosféry. Jejím cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u dvou vybraných obchodních jednotek. K dosažení tohoto cíle byly ke sběru dat použity metody pozorování a výzkum dotazováním. K vyhodnocení získaných dat byly použity metody analýzy, syntézy a následně porovnání. Pro tuto práci byly zvoleny jednotky hypermarket …víceAbstract:
This work contains the theory of merchandising and shopping atmosphere. The target is to characterize, analyze and evaluate these aspects for two selected stores. To achieve this objective were used for data collection methods of observation and questionnaires. For the evaluation of obtained data were used methods of analysis, synthesis, and comparison. For this work were selected hypermarket Tesco …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/hx25t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Pavlíčková Hlebová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Bínová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denis Mašek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Dvořáková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Mrkvičková