Augmentová realita ? aplikace v marketingových komunikacích – Daniel POLEDNÍK
Daniel POLEDNÍK
Bachelor's thesis
Augmentová realita ? aplikace v marketingových komunikacích
Augmented Reality - Application in Marketing Communications
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá augmentovou realitou jakožto novým nástrojem interak-tivní komunikace s důrazem na praktické využití v marketingu. Cílem práce je popsat jed-notlivé druhy aplikací augmentové reality v marketingových komunikacích a zjistit, jakým způsobem je augmentová realita vnímána a přijímána populací, ve srovnání s jinými ko-munikačními formáty v rámci marketingu. Práce je dělena …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with augmented reality as a new tool for interactive communi-cation with emphasis on practical use in marketing. Its goal is to describe individual types of augmented reality applications in marketing communications and find out how is aug-mented reality perceived a accepted by the population in comparison with other communi-cation formats in marketing. The thesis is divided …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLEDNÍK, Daniel. \textit{Augmentová realita ? aplikace v marketingových komunikacích}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/edaro0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLEDNÍK, Daniel. Augmentová realita ? aplikace v marketingových komunikacích. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Virtuální realita v neuromarketingu
Matěj Brůna -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Virtuální realita a svět metaverse
Jaroslav Mitrofan -
Virtuální realita jako nový marketingový nástroj
Petr Černý -
Virtuálna realita
Andrea Kvaková -
Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou
Rudolf Baron -
Využití gamifikace ve středoškolské výuce: případová studie
Karolína Oplátková