Klára ZAŤKOVÁ

Bachelor's thesis

Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím

Abstract:
Má bakalářská práce se zaměřuje na diagnosticko-intervenční kompetence učitele ve vztahu k dětským fobiím. V práci se zabývám pojmy jako je emoce, fobie, diagnosticko-intervenční kompetence a následně byl prováděn kvalitativní výzkum.
Abstract:
My bachelor thesis focuses on the diagnostic-intervention competences of teachers in relation to children's phobias. In this thesis I discuss concepts such as emotions, phobias, diagnostic-interventional competence and then qualitative research was conducted.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZAŤKOVÁ, Klára. Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Pre-Primary Teacher Education / Učitelství pro mateřské školy