Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím – Klára ZAŤKOVÁ
Klára ZAŤKOVÁ
Bakalářská práce
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Anotace:
Má bakalářská práce se zaměřuje na diagnosticko-intervenční kompetence učitele ve vztahu k dětským fobiím. V práci se zabývám pojmy jako je emoce, fobie, diagnosticko-intervenční kompetence a následně byl prováděn kvalitativní výzkum.Abstract:
My bachelor thesis focuses on the diagnostic-intervention competences of teachers in relation to children's phobias. In this thesis I discuss concepts such as emotions, phobias, diagnostic-interventional competence and then qualitative research was conducted.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAŤKOVÁ, Klára. Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára HAMŘÍKOVÁ -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence učitele v mateřské škole
Kateřina ŠTĚPÁNOVÁ -
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára HAMŘÍKOVÁ