Vliv marketingových výdajů na růst značek společnosti Kraft Heinz – Martina Šmejkalová
Martina Šmejkalová
Diplomová práce
Vliv marketingových výdajů na růst značek společnosti Kraft Heinz
The Impact of Marketing Spending on the Growth of Kraft Heinz Brands
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým rozpočtem na značky FMCG společnosti Kraft Heinz. Cílem je určit zda je tento rozpočet na značky společnosti dostačující či nedostačující pomocí robustní metodologie zařazování značek do archetypů a na základě toho určit adekvátní procento rozpočtu z celkových tržeb značky. Diplomová práce také obsahuje návrh automatizace celého procesu ke sledování vývoje …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing budget for brands of the FMCG company Kraft Heinz. The goal is to determine whether this company's brand budget is sufficient or insufficient using a robust brand archetype methodology and, based on that, determine an adequate percentage of the budget from the brand's total net sales. The thesis also includes a proposal for automating the entire process to monitor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88166
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2023
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88166
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.