Thomas Poláček

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem

Marketing communication of T-Mobile company with customer
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá představením marketingové komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem. V první části je obsažena teorie marketingové a komerční komunikace. Druhá část je zaměřena na trh mobilních operátorů v ČR a představení firmy T-Mobile. Závěrečná, třetí, část analyzuje marketingovou komunikaci firmy T-Mobile na praktickém příkladě kampaně tarifu T-Mobile Combi.
Abstract:
The bachelor thesis deals with introducing marketing communication of T-Mobile company with customer. The first part includes the theory of marketing and commercial communications. The second part focuses on the market of mobile operators in the Czech Republic and introducing T-Mobile. The final, third section, analyzes marketing communication of T-Mobile company on practical example of the T-Mobile …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2010
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22602