Jana Parilova

Bachelor's thesis

Marketing nákupního centra City Park Jihlava

Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou marketingu a psychologie reklamy. Zaměřuje se především na propagaci a popis efektivní reklamy z psychologického hlediska.Praktická část zkoumá vnímání marketingu City Parku Jihlava veřejností. Pomocí marketingového průzkumu se snaží zjistit úroveň efektivity jeho marketingových činností.
Abstract:
Эта работа уделяет внимание проблематике маркетинга и психологии рекламы.Она направляется на пропаганду и описание эффективной рекламы с точки зрения психологической.В практической части исследует восприятие маркетинга „Циты Парку“ Йиглава общественностью. При помощи маркетингового исследования стремится объяснить уровень эффективности его деятельностей в области маркетинга.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2011

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses edi1j7 edi1j7/4
24/4/2011
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.