Jana Parilova
Bachelor's thesis
Marketing nákupního centra City Park Jihlava
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou marketingu a psychologie reklamy. Zaměřuje se především na propagaci a popis efektivní reklamy z psychologického hlediska.Praktická část zkoumá vnímání marketingu City Parku Jihlava veřejností. Pomocí marketingového průzkumu se snaží zjistit úroveň efektivity jeho marketingových činností.Abstract:
Эта работа уделяет внимание проблематике маркетинга и психологии рекламы.Она направляется на пропаганду и описание эффективной рекламы с точки зрения психологической.В практической части исследует восприятие маркетинга „Циты Парку“ Йиглава общественностью. При помощи маркетингового исследования стремится объяснить уровень эффективности его деятельностей в области маркетинга.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2011
Identifier:
http://theses.cz/id/edi1j7/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2011
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PARILOVA, Jana. \textit{Marketing nákupního centra City Park Jihlava}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2011. Available from: https://theses.cz/id/edi1j7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Marketing a management
Theses on a related topic
-
Tvorba strategie facility managementu
Leoš Vlček -
Posouzení finančního zdraví vybraných podniků v potravinářském průmyslu
Kateřina Ostrá -
Místo a role eura v mezinárodním měnovém systému
Teťana Ostapenková -
Činnost Jednotek sborů dobrovolných hasičů v rámci pandemie covid-19
Michaela Macháčková -
Změny povrchu malých úpatních ledovců na ostrově Jamese Rosse za posledních 40 let
Kristýna Jiráčková -
Cipka
Dominika Hubková -
Přednemocniční neodkladná péče o pacienta s epilepsií pohledem zdravotnického záchranáře
Jan Martínek -
Navigace digitálním věkem: Role a strategie sociálních pedagogů v podpoře digitálních kompetencí u jejich cílových skupin
Romana Fraňková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Urban, J.
27/5/2011