Bc. Daniel Sliško

Master's thesis

Projekt inovace marketingové komunikace ve vybrané společnosti s cílem zvýšení povědomí o značce

The Project of Innovation of Marketing Communication in the Selected Company to Increase Brand Awareness
Abstract:
Diplomová práca je zameraná na inovačný projekt zlepšenia marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti. Cieľom tejto diplomovej práce bolo na základe analýzy súčasného stavu marketingovej komunikácie navrhnúť nové kanály, prostredníctvom ktorých by sa produkt vybranej spoločnosti dostal do povedomia a prilákal nových zákazníkov a zároveň informoval súčasných o novinkách a prebiehajúcich akciách. …more
Abstract:
Diploma Thesis is focused on innovation project of marketing communication improvement of the Seleceted company. The goal of diploma thesis was on the base of current analysis of marketing communication in the company to suggest new channels through which the product of the company will come to awareness and attract the new customers and also inform the current customers about the news and ongoing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Iva Honzková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sliško, Daniel. Projekt inovace marketingové komunikace ve vybrané společnosti s cílem zvýšení povědomí o značce. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe