Návrh zvýšení úrovně managementu ve firmě – Bc. Pavel Trubáček
Bc. Pavel Trubáček
Bakalářská práce
Návrh zvýšení úrovně managementu ve firmě
The project of management level increasing in the company
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl návrh zvýšení úrovně managementu ve firmě ABC spol. s.r.o. Je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části je rozebrána provedená literární rešerše, která se zaobírá popisem použitých analytických metod a technik současného managementu. Především SWOT, PEST, 4C, 4P, Zároveň popisuje použité pojmy manažer, management, role managementu, funkce managementu …víceAbstract:
The goal of Bachelor thesis aims to propose an increase in the level of management in the company ABC l.t.d. Is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part discusses the literature search, which deals with the description of the analytical methods and techniques of current management. In particular, SWOT, PEST, 4C, 4P, also describes the terms used manager, management, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/uevn8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: doc. Ing. Roman Zámečník, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Návrh zvýšení úrovně managementu ve firmě
Kristýna Hamrlová -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu 4C
Erik Jaduš -
Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C
Stanislava Omelchenko -
Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C
Klára Rokosová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michael Hanuš -
Marketingový mix podniku
Mairamkan Satybaldyeva -
Marketingový mix
Anna Karetnikova