Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE OPAVA, spol. s r.o. – Bc. Lucie RŮŽIČKOVÁ
Bc. Lucie RŮŽIČKOVÁ
Master's thesis
Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE OPAVA, spol. s r.o.
The Project of Increasing the Care of Foreign Customers in the Company INGE OPAVA, ltd.
Anotácia:
Tématem diplomové práce je zpracování Projektu zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o. Cílem je získat teoretické poznatky o systému řízení vztahu se zákazníky, analyzovat současný stav ve společnosti a navrhnout konkrétní projekt. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Část praktická se dále dělí na část analytickou a projektovou …viacAbstract:
The theme of this diploma work is to elaborate The Project of Increasing the care of Foreign Customers in the Company INGE OPAVA, ltd. The aim is to get a theoretical information about the system of customer relationship management, to analyse the contemporary condition in society and to propose definite project. The diploma work is divided into a theoretical part and a practical part. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
12421
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮŽIČKOVÁ, Lucie. \textit{Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE OPAVA, spol. s r.o.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/edpn2t/.
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKOVÁ, Lucie. Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE OPAVA, spol. s r.o.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová