Vliv programu Druhý krok na verbální schopnosti – Lenka BENDLOVÁ
Lenka BENDLOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv programu Druhý krok na verbální schopnosti
The influence of the Second Step Programme on the verbal abilities
Abstract:
Bakalářská práce z oblasti pedagogické psychologie navazuje na výzkum ověřování efektivity programu Druhý krok, snaží se ověřit vliv programu Druhý krok na verbální schopnosti žáků mladšího školního věku. V teoretické části diplomová práce charakterizuje období mladšího školního věku, popisuje vývoj řeči a představuje program Druhý krok a s ním související výzkumy. V části praktické se pomocí designu …moreAbstract:
The Bachelor diploma thesis in the field of pedagogical psychology continues on research into the effectiveness of Second Step towards younger school pupils´ verbal abilities. In the theoretical part of the diploma thesis it characterizes the period of the younger school age, it describes the development of speech and represents Second Step program and its related research. In the practical part, using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kateřina Palová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BENDLOVÁ, Lenka. Vliv programu Druhý krok na verbální schopnosti. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Sociálně-emocionální učení a efektivita programu Druhý krok
Kateřina PALOVÁ -
Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení
Eliška VRŠŤALOVÁ -
Povědomí pedagogů o sociálně-emocionálním učení
Markéta ZUBKOVÁ -
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení
Kateřina PALOVÁ -
Sociálně emocionální učení
Iva Vondrová -
Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy
Kateřina LISNÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights