Jakub Heráň

Master's thesis

Service desk a jeho důležité aspekty v procesu transformace podniku

Service desk and it's most important aspects playing role in the transformation of a company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rolí Servis Desku jako organizační jednotky v rámci IT, konkrétně jeho důležitými aspekty v procesu transformace podniku. Cílem práce bylo pomocí metody case study popsat podstatu této konkrétní změny ve vybrané společnosti a především její dopad na Service Desk. V rámci zkoumané společnosti šlo konkrétně o změnu v navýšení počtu uživatelů informačního systému a zařízení o …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the role of Service Desk as organizational unit within IT, namely its important aspects in the process of transformation of the company. The aim of this work was to describe the nature of this particular change in the selected company and, above all, its impact on the Service Desk. Within the surveyed company, the change in the number of users of the information system …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2018
  • Supervisor: Tomáš Bruckner
  • Reader: Dušan Chlapek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72374