Ing. Ladislava Rozumová

Master's thesis

Hodnota pro zákazníka a hodnotová síť u chemicko-inženýrských služeb

Customer value and value network in chemical engineering services
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu a dimenzí hodnoty pro zákazníka včetně specifikace nejdůležitějších atributů, jak zvýšit hodnotu pro zákazníka u služeb. Dále je věnována pozornost vysvětlení pojmů hodnotový řetězec a hodnotová síť, v jejichž rámci je třeba hodnotu pro zákazníka na základě spolupráce všech subjektů vytvořit. Excelentním řízením integrovaného hodnotového řetězce a hodnotové …more
Abstract:
The thesis is focused on the definition and dimensions of customer value including the specification the most important aspects how to increase customer value in services. Further, the attention is given to explain the concepts of value chain and value network within which it must be created the customer value based on the cooperation of all value chain/value network actors. Excellent integrated value …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2011
  • Supervisor: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rozumová, Ladislava. Hodnota pro zákazníka a hodnotová síť u chemicko-inženýrských služeb. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická