Ing. Andrea Kovalova

Bachelor's thesis

Návrh projektu módní přehlídky jako marketingové události

Project concept of a fashion show as a marketing event
Abstract:
Navzdory probíhající ekonomické krizi, při níž řada podnikatelských subjektů končí, mnohdy za dramatických okolností, svoji činnost, vzniká na opačné straně podnikatelského spektra nemalé množství subjektů pokoušejících se do tržního prostoru vstoupit, přičemž jejich teoretická výbava je limitována povšechnými znalostmi základních účetních postupů, v některých, lepších případech i znalostí slov Adama …more
Abstract:
Despite the current crisis, due to which many corporations cease to exist, sometimes under dramatic circumstances, there are still several new entities at the other side of the entrepreneurial spectrum that attempt to enter the market environment, whereas their theoretical equipment is limited to a general knowledge of basic account manners, or in better case to the knowledge of Adam Smith´s words …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2010
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní