Profiles of selected companies on social networking sites – Knarik Armenakyan
Knarik Armenakyan
Bakalářská práce
Profiles of selected companies on social networking sites
Abstract:
This bachelor’s thesis is focused on the selected companies’ profiles on social networking sites. And it is worth mentioning that the use of social media in business is now ubiquitous. Using social media platforms to market their brands, communicate with customers, and reach new audiences has become standard practice for businesses. Social media can have a big effect on a company's reputation, both …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedoucí: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Oponent: Ivan Hrbek, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Analysis of the Russian Social Media Platform and the Impact of Computational Propaganda
Sergei Pismennyi -
The Integrity of Exif Metadata : A review of Social Media Platform interaction.
Seyed Saad Mazri Asl -
Importance of localized content in online fashion store in Czech Republic
Tamara Cingelová -
Konkurenceschopnost e-commerce business modelů v období pandemie COVID-19
Jakub KÝHOS -
Konkurenceschopnost e-commerce business modelů v období pandemie COVID-19
Jakub KÝHOS -
Konkurenceschopnost e-commerce business modelů v období pandemie COVID-19
Jakub KÝHOS -
Analýza business modelu podnikateľského nápadu v oblasti e-commerce
Patrik Žiak -
Outlook of the automotive e-commerce in the US & evaluation of a business idea - LowMiles
Michael Sagols
Název
Vložil
Vloženo
Práva