Ing. Kristina Ryazanova

Diplomová práce

Propagace v politickém marketingu jako zdroj manipulace

Propagation of political marketing as a source of manipulation
Anotace:
Závěrečná práce se bude zabývat politickým marketingem a propagandou aplikovanou v prezidentských volbách v Ruské federaci v letech 2000, 2004 a 2012, ve kterých kandidoval V. V. Putin. Cílem práce je definovat využití politického marketingu ve zmíněných předvolebních kampaních. Jakou roli při ovlivňování veřejného mínění hrála média. Práce stručně popisuje historický vývoj a nástroje při využití jak …více
Abstract:
Final work will address political marketing and propaganda how they applied in the presidential election in the Russian Federation in 2000, 2004 and 2012, in which the candidate V. V. Putin. The aim is to define the use of political marketing in these election campaigns. Which role in influencing public opinion play media. This work briefly describes the historical development and use as tools in political …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. MgA. Jiří Svoboda
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace