Bc. Ester Březinová

Diplomová práce

Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce

Online marketing in the cultural sector focusing on museum institutions
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce“ se zabývá využitím online marketingu v neziskových kulturních institucích. Úvod práce nejprve stručně charakterizuje nové přístupy v marketingu v porovnání s těmi tradičními, vysvětluje důležité pojmy a popisuje specifika marketingu v kultuře. Dále se práce věnuje již konkrétním nástrojům online marketingu …více
Abstract:
The master's thesis titled „Online marketing in the cultural sector focusing on museum institutions“ deals with the use of online marketing in non-profit cultural institutions. The introduction of the thesis briefly characterizes new approaches to marketing compared to the traditional ones, explains important concepts and describes specifics of marketing in cultural sector. The thesis also focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Filip Hrůza
  • Oponent: Mgr. Pavlína Míčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře