Světové trendy v českém hudebním marketingu na sociálních sítích a monetizace propagované hudby – Jaroslav Vymer
Jaroslav Vymer
Bachelor's thesis
Světové trendy v českém hudebním marketingu na sociálních sítích a monetizace propagované hudby
Global trends in Czech social media music marketing and monetization of promoted music
Abstract:
Tato práce se zabývá využitím světových trendů v hudebním marketingu na české hudební scéně a návrhem strategie pro vybrané sociální sítě propagovaného hudebního umělce. V teoretické části budou zpracovány poznatky nejen k byznysové struktuře hudebního průmyslu a jeho vývoji, ale také k vývoji hudebního marketingu a roli sociálních sítí v jeho nové podobě. Analytická část se zabývá objevováním hudby …moreAbstract:
This thesis focuses on usage of global music marketing trends on the Czech music scene and the proposition of a strategy for chosen social media of the promoted artist. The theoretical part gathers knowledge not only on music business’ evolution and it’s structure, but also on the evolution of music marketing and the role of social media in it’s modern form. The analytical part focuses on music discovery …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
- Reader: František Zjevík, MSc. DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYMER, Jaroslav. \textit{Světové trendy v~českém hudebním marketingu na sociálních sítích a~monetizace propagované hudby}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2024. Available from: https://theses.cz/id/eeyao0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza komunikace Hudebního divadla Karlín na sociální síti TikTok
Lucie Pokorná -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Sociální sítě jako marketingový nástroj promotingu hudby a hudebních eventů
Marek Podnecký -
Aplikace online propagačních nástrojů v oblasti cimbálových muzik se zaměřením na sociální sítě
Adam Procházka -
Využití sociálních sítí v hodinách hudební výchovy
Markéta KUČEROVÁ