Světové trendy v českém hudebním marketingu na sociálních sítích a monetizace propagované hudby – Jaroslav Vymer
Jaroslav Vymer
Bakalářská práce
Světové trendy v českém hudebním marketingu na sociálních sítích a monetizace propagované hudby
Global trends in Czech social media music marketing and monetization of promoted music
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím světových trendů v hudebním marketingu na české hudební scéně a návrhem strategie pro vybrané sociální sítě propagovaného hudebního umělce. V teoretické části budou zpracovány poznatky nejen k byznysové struktuře hudebního průmyslu a jeho vývoji, ale také k vývoji hudebního marketingu a roli sociálních sítí v jeho nové podobě. Analytická část se zabývá objevováním hudby …víceAbstract:
This thesis focuses on usage of global music marketing trends on the Czech music scene and the proposition of a strategy for chosen social media of the promoted artist. The theoretical part gathers knowledge not only on music business’ evolution and it’s structure, but also on the evolution of music marketing and the role of social media in it’s modern form. The analytical part focuses on music discovery …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYMER, Jaroslav. \textit{Světové trendy v~českém hudebním marketingu na sociálních sítích a~monetizace propagované hudby}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., Vysoká škola NEWTON. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/eeyao0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikace Hudebního divadla Karlín na sociální síti TikTok
Lucie Pokorná -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Digitální hudební fandomy: populárně-hudební fanouškovství a/vs. mediální fanouškovství
Anna RUFER BÍLÁ -
Sociální sítě jako marketingový nástroj promotingu hudby a hudebních eventů
Marek Podnecký -
Aplikace online propagačních nástrojů v oblasti cimbálových muzik se zaměřením na sociální sítě
Adam Procházka